Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych (uporczywe błędy, konieczność wymiany, kosztowne serwisowanie, auto przeznaczone do sportu), możemy wyłączyć całkowicie obsługę filtra FAP (DPF) we wszystkich nowoczesnych dieslach (praktycznie wszystkich marek i modeli). Filtr można następnie zdemontować bez żadnych problemów czy reakcji ze strony auta – nie będzie żadnych błędów ani awaryjnych trybów pracy, prób regeneracji etc.

Drażni Cię już kontrolka awarii silnika i ustawiczne problemy z mocą w aucie z zatkanym lub zużytym filtrem cząstek stałych? Jako pierwsi na rynku polskim oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF. Filtr cząstek stałych FAP / DPF może zostać wyłączony (a co za tym idzie – zdemontowany lub udrożniony mechanicznie) w następujących grupach samochodów (w nawiasie – model sterownika):

Mercedes – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
OPEL 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
SAAB 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI CR 143 KM, 170 KM (Bosch EDC17)
Volkswagen 2.5 TDI CR – wszystkie modele (Bosch EDC16)
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI PD 140 KM, 170 KM (Siemens PPD 1.x)
Peugeot, Citroen – wszystkie modele (Bosch EDC16, Siemens SID)
Kia, Hyundai – wszystkie modele (Bosch EDC16)
BMW – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
Volvo 2.4D, 2.4D5 – wszystkie modele (Bosch EDC16)
Chevrolet Captiva – wszystkie modele (Bosch EDC16)
Honda 2.2 i-CTDI 140 KM (Bosch EDC16)
Silniki koncernu PSA ( DELPHI )

Oczywiście wszystkie pozostałe wersje silnikowe w grupie VW również.

Serdecznie zapraszamy!